Ett enda stort firande!

Förra veckan var en enda konfettivecka med firande och hurrande!  Den startade med att Nyhetsmorgon som varit nominerade i Kristallen, tyvärr inte kunde glädjas åt en vunnen sådan, men väl att Tilde de Paula blivit utsedd till Sveriges bästa kvinnliga programledare. En gladare och mer värdig vinnare finns garanterat inte. Det firades – med tårta och hurrarop! Och en liten överraskning i studion…

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/här-överraskas-tilde-se-den-galna-lyckodansen-3507312

Själv började jag dessutom veckan med att haffa skådespelareliten på röda mattan under galapremiären av ”Den allvarsamma leken”. Hjalmar Söderbergs klassiker som Pernilla August nu gjort film av. En kärlekshistoria om kärlek som både känns och bränns… Något som Sverrir håller med om…

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/michael-nyqvist-i-triangeldrama-3507532

Jag fick dessutom äran att tillsammans med Ella se ett publikrep av Nötknäpparen, då jag gjorde förintervjun med Benke inför hans medverkan i Nymo. Vad vi tyckte om föreställningen framgick tydligt i intervjun…
Benke älskar mig. Han sa det. Just så. Att han älskar mig. lala lalala lalalala..

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/benke-om-sin-version-av-nötknäpparen-3509773

Så jag firade mentalt roliga uppdrag och glädjen i vad jag får hålla på med på daglig basis just nu. Och när ni trodde jag firat tillräckligt – passade fina Maria Forsblom på att fylla 30 år och det blev givetvis ännu mer tårta!
Vi konstaterade just där och då.. att man bannemej inte kan fira för mycket!

Kommentera

