Två stjärnor

Har knockats inte mindre än två gånger denna vecka, under tiden jag lärt mig sitta på stolen kallad ”klippreporter” på Nyhetsmorgons webb.

Först var det coolaste Noelia, som drabbades av en hjärntumör när hon var 2 år. Idag, drygt ett halvår senare satt hon i Nyhetsmorgon tack vare 55 blodgivare och fick oss att smälta av sin charm. Jag kan nog säga att jag är lite lyckligare, och lite ödmjukare efter att ha fått träffa denna donna.

Nyhetsmorgons instagram, där jag filmade Noelia som tycker det är ”fett najs att ge blod”: https://www.instagram.com/p/BGoFfK4hVN0/?taken-by=nyhetsmorgon

och klippet här :  Noelia 2,5-år charmar Tilde

Knock out nummer två, var av helt annan karaktär. Säg, Hollywood-karaktär.

Ja, jag har alltså skakat hand med Charlie Sheen. Jag har lärt hans crew om svenskt godis och kanelbullar. ”What du you call these?”. Bilar.. Cars… Algrens cars?

Och än är inte veckan slut…

 

 

Kommentera

