MUSIKALISK MAGI

Förstod ni, på rikigt, vad ni var med om igår?

Edward af Sillén vill gifta sig med den. De flesta är överens om att det är tävlingens bästa låt, och då ska vi ändå vara glada att den är utom tävlan.

Jag. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Detta kan vara det bästa jag hört sedan ”Calleth you, cometh I”.

”Sing me out” är övernaturligt bra. Och Ola Salo är ett geni. Jag är så mållös, och musikaliskt överrumplad att jag fäller en tår, går ner i spagat och lyssnar en gång till.

 

Kommentera

