Oscar is on fire!

Under tre dagar i december var min bror och hans fästmö och hälsade på i Stockholm. En av anledningarna var för att de ville träffa mig, (det tar jag helt enkelt föregivet) få strosa på Stockholms gator och äta goda middagar. Men. Oscar skulle också få leverera ett Mitt Kök-avsnitt. Han hade nämligen vunnit tävlingen ”Tv-kock för en dag”, som var ett samarbete mellan Mitt Kök och Barilla. Hans svamppasta skulle alltså ut i etern!

För ett par veckor sedan kom ett stort reportage i Mitt Kök-magasinet om kocken som lagt musiken i vardagsrummet för att stå och laga mat i köket. Förra veckan såg vi honom i Kristianstadsbladets Open och i deras Webb-tv. Och nu! Nu finns Oscar Iversens Mitt Kök häääär!

Oscar är alltså on fire! Som stolt storasyster kan jag bara glädjas åt att fler får ta del av hans goda mat och hans hatt. Han är ganska cool min lillebror.

Mitt kök: Oscar Iversen

Då jag praktiserade på Nyhetsmorgon denna måndag i december, så fick han självklart känna känslan som Nymo-kock! IMG_2823IMG_2960

Kommentera

