I ett bra mood

Det började som en skitdag. Vaknade onödigt tidigt. Fick lätt panik när jag trodde att arbetet jag skapade igår var förlorat. Men det var bara nästan förlorat. Ett makalöst dåligt mail (om något helt annat) men jag var lite för tom för at ta emot. Sen blev den betydligt bättre. Dagen alltså. Det där förlorade arbetet kom mirakulöst tillbaka, tack vara teknisk support. Mailet var dock fortfarande lika illavarslande. En riktigt tråk-urusel matlåda senare men jag var fortfarande nöjd. Sen var det skitlång kö på Ica och den upptinade maten var katastrof. Men still. Nöjd. Jag sitter inne på en good feeling helt enkelt.

Skolan har satt igång, men den är ganska obegriplig än så länge. Hela gänget är äntligen samlat, efter hemmavistelser och utflykter. Som det ska vara, med tusen ord, planer och en studentvänlig morotssoppa, kryddat med bubbel en vardagskväll (våga vägra leva studentliv). Jag har jobbat. Och jag har älskat det. Jag har varit på AW med grymma kollegor. Jag har kommit igång med min träning (någorlunda iallafall).

Jag har en bra känsla. Och det är fint att kunna säga det.

 

Kommentera

