Nhorm!

Jag försökte dokumentera, samtidigt som jag inte ville se allt igenom den lilla iphone-skärmen. Jag ville ge full uppmärksamhet åt vad min kära kusin Mathilda och hennes kollega Hanna skapat.

Nhorm, som duon heter,  visade upp sin kollektion i gamla Riksarkivet på Riddarholmen, under evenemanget Amaze. Amaze – en konstnärlig, alternativ visning av mode. Ett alternativ till Stockholm fashion week, där för övrigt jag är säker på att jag kommer se Nhorm. Om de känner för det.  Gärna så här. Så coolt.

Sjukligt imponerad. Och sjukligt stolt.

IMG_2319 IMG_2333 IMG_2323 IMG_2328 IMG_2329 IMG_2327

Kommentera

