Strax på g igen.

En förbannad feber och en än mer irriterande halsfluss har hälsat på. Man får dessvärre erkänna sig besegrad, när febertermometern visar rött och en inte kan svälja för att halsen har svullnat igen. Men nu äts det penicillin och jag ska vara tillbaka på banan imorgon igen.

Vad jag kunnat glädjas åt, är beskedet att Eurovision song contest kommer hållas i Globen. Det såg mörkt ut ett tag när det viskades om Linköping och jag vet inte var? Nu – Jag kommer kunna krypa hem. Typ.

Jag har hunnit beta av ett par filmer på Netflix. Jo, okej filmer, men ingen värd att nämnas, trots allt.

Lever däremot på de här favorittjejernas skratt, bus och lek. Familjen jag gladeligen fick hänga med en sommarkväll (innan jag blev liggandes i lodrätt läge). Noelia och Nova är de coolaste brudarna jag vet.

IMG_2030 IMG_2031

 

 

Och min nya grej. Islatte. Hemmagjord svalkande islatte. Ja, ni vet, lite kaffe, lite isbitar och lite mjölk. Sommarens grej. IMG_2034

Kommentera

