År två, avklarat.

Jag har alltså nyss avslutat mitt andra år på journalistprogrammet. Två av Tre år på min utbildning har jag klarat av. Jävlar. Ursäkta språket. Men jävlar vad glad jag är över att jag gör det jag gör.

Tror att jag kanske aldrig sugit åt mig så mycket kunskap, och övervunnit mig själv på så många sätt, som under det senaste året. Vi, H13Jprog med den sexiga klasstiteln har svettats och vi har presterat. Med Ipren som räddare i nöden, firades detta såklart. Är så tacksam över att ha så bra och så fina människor runt omkring mig. Klassen. Klassen med stort K.

IMG_1631 IMG_1632 IMG_1637 IMG_1638

 

Kommentera

