Med mor och far på besök

Det blev en lyckad drinkfredag med mina kära vänner. Cissi svängde ihop några riktigt goda Strawberry Daquaris till oss som vi glatt surplade i oss och en liten tilltwistad margarita som vi fick kämpa lite extra med. Jag, som är urkass på drinkar, märkte väl ingen större skillnad.

IMG_1600 IMG_1602 IMG_1606

I lördags kom mina kära föräldrar upp till mig. Ja, de är sådär oförskämt bra de där två. Trots att jag  inte vågat be om det, kommer de upp med Renaulten, för att hämta hem två tredjedelar av min garderob, så jag kan spendera sommaren i Skåne och på Kristianstadsbladet utan att sakna något. Som bonus fick vi hänga tillsammans i Stockholm. Vi hann med en mysig taco-middag, massa Paris-planerande, strosande på stan, designa våra egna Magnum, äta amerikansk frukost på Dunkin Donuts och fira världens tveklöst bästa mamma på mors dag. Allt hade varit ganska perfekt om jag inte vaknat med feber denna måndagsmorgon. Ja. Är terminen över lägger kroppen av.

Men än är den inte riktigt slut. Så, Elin,håll ut för tusan.

IMG_1609 IMG_1610 IMG_1611 IMG_1614 IMG_1616 IMG_1621 IMG_1622

 

Kommentera

