Påsk!

Välkommen påsk! En totalt kravlös högtid. Inga måsten, inga avancerade traditioner. Mest bara välkommen vår. Välkommen en välbehövlig ledighet. Och tack, för att jag får en massa ursäkter för att äta massor av godis!

Som vanligt, skulle jag vilja säga, så har jag knockats av några dagars ledighet. Känner mig lätt överkörd. Som på en given signal lägger kroppen av och tar det där med ledighet på allvar, som en liten protest efter en intensiv period.  En annars hyper-Elin, kunde igår knappast resa sig ur soffan.

Men. Jag är hemma. Och det känns fantastiskt. Och jag vägrar ligga i soffan.

Kära Kristianstad.
Att vara nära familj och vänner, var precis vad jag behövde nu.
IMG_1006

IMG_1007 IMG_1009

 

Kommentera

