VJ

Så kom kvällen jag inte trodde skulle komma. Eller, jag visste den skulle komma. Men jag såg inte hur det skulle gå till.

Idag har jag varit VJ, eller VR. Videoreporter. Jag har på egen hand skapat ett nyhetsinslag. Filmat, intervjuat och redigerat.  Till min hjälp hade jag proffset Patrik Jean som kommer vara med i tyska melodifestivalen om exakt en månad. Hur grymt?

Tack vare att Patrik sjöng och ställde upp på alla bilder och svarade på alla mina frågor, utan konstigheter, så gick det väldigt bra. Sedan, efter visst antal timmar i redigeringsrummet så kunde jag utbrista KLAR!

Det var med lätta steg jag dansade ut från JMK runt åtta-snåret.

Fantastiskt kul.

Dock lite ledsen att jag inte kommit åt någon nutella idag. Det är nämligen nutellans dag. Och sådant måste bara uppmuntras. Saknar min lilla nutella-lover Linnea, lite extra mycket. Vi har frossat i nutella-recept per sms hela dagen.. mest bittra över att inte kunna njuta av hasselnötscremen tillsammans.

Kolla in dessa recept!

http://blogg.mama.nu/bakverkochfikastunder/2015/02/05/nutelladagen/?_ga=1.83576789.2107704072.1414009582

IMG_0751 IMG_0753

 

Kommentera

