Feminine vibe

Femine vibe, massor av höfter, massor av girl power. Så började veckans träning som igår fortsatte med ännu mer girl power i form av Bodycombat. Box och karate-kombinationer till musik, mycket puls, mycket energi. Massor av träningsvärk.

Jag älskar att vakna med en ömmande kropp. Det var dags igen. Det var verkligen dags igen. Jag känner mig så taggad för att träna vidare och ser fram emot att få ta klasser för Jennie och Benke. Dansa jazz och hip hop. Ännu mer feminine vibe och ännu mer box! Massor av svett och massor av ömmande lår.

Det är skönt att vara igång igen. Det är skönt att somna med en utmattad kropp och vakna med ett klart huvud. Och även om jag håller på att dö någonstans där i mitten, när instruktören skriker ”It’s your body” ”yolo”, så att jag litegrann vill boxa honom istället för min egen spegelbild, så vill jag krama om honom efteråt och tacka för att han har kört slut på mig.

House of shapes ska göra skäl för sitt namn.

Kommentera

