Ynkligt.

Jag sitter här och kränger knäck och tycker synd om mig själv. Hur många gjorde pappa egentligen? de tycks aldrig ta slut. Men det här får bli julens sista. Och det är jag lite deppig över. Jag är också låg för jag dragit på mig någon form av sjuka. Ont i halsen, ont i kroppen och feberfrossa.

Men annars ska jag inte klaga det minsta.

Jag har idag varit på hyfsat spännande fotboll. Jag har fått äta världshistoriens frukost OCH middag, med min lillebror. En mysig frukost, bara jag och han. Och sedan återkom jag lagom till kvällsmaten och han hade ordnat hemmagjorda burgare, med hemmagjorda hamburgerbröd, hemmagjord chiliaioli och bea och hemmagjorda strips OCH sötpotatisstrips. Dessutom var Linnea med. Och det smakade som en liten bit av himmelen.

Nej. Det är inte ett dugg synd om mig. Igår fick jag skåla med två av männen i mitt liv. Pol Roger och Alexander Einarsson. Det tillsammans med lite charkisar och lyckan var gjord.

Och inte ska man tycka synd om mig för jag och min bästis hade en Elin-Tesse-dag och jag fick världens mysigaste julklapp, en snygg mysdress.

Fast ändå känner jag mig ynklig. Hängig. Och febrig. Jag äter några knäck till och går sedan och lägger mig.

IMG_0526 IMG_0533

Kommentera

