Första dagen.

Jag har påbörjat en lista på filmer jag vill se 2015.. För jag gillar listor. Och jag gillar film.

Jag kommer även skapa en lista med platser jag vill besöka och drömmar jag vill uppfylla.
Helt kravlösa listor. Listor man känner en glädje av att läsa och än mer en glädje av att bocka av. Konserter som ska besökas och händelser som ska inträffa.

Jag har inte avlagt något nyårslöfte. För jag kan inte riktigt se vad det skulle vara för typ av löfte. Jag vill inte förbjuda det ena eller tvinga det andra. Jag vill uppleva. Så istället har jag massor av önskningar och förhoppningar på det nya året.  Drömmar jag vill ska slå igenom och positiva mål jag vill uppfylla.

Jag vill se, läsa, röra och höra. Leva.  Det gjorde jag 2014 och det kommer jag göra 2015.

Kommentera

