Livsnjuteri

Bror är tillbaka på brottsplatsen, och med det menar jag att han är på sannolika skäl misstänkt för att jag hamnade här. En bidragande faktor till beslutet åtminstone.

Jag har saknat honom. Inte bara lite, utan ganska rejält jättemycket. Att få se honom stå utanför min port var ett enda yvigt lyckorus.

Vi passar nu på att njuta. Det vill säga, vi äter. Vi äter burgare och bakverk. Oscar måste prova allt han inte ”hann med” då han bodde här… Det har varit Love food café, det har varit Prime burger och Haga bageri.

Ikväll byts en skåning ut mot sex andra.. Oscar ska göra det han egentligen kom hit för. Gå på jazz. Och hit anländer mitt allra käraste Fantasi-gäng. Det är nästan för bra det här.

För hela jag kan slappna av nu. Resultatet av vårt grävande blev bättre än vi kunde hoppas (enorm lättnad). Efter helgen väntar nya utmaningar. Ses i Skåne!

IMG_5795-0.JPG

IMG_5796-0.JPG

IMG_5785-0.JPG

IMG_5790-0.JPG

Kommentera

