Nästan Bäst

Bäst denna veckan var Jesper Rönndahls sommarprat. Hysteriskt roligt. Fantastiskt jäkla roligt. Jag säger bara lyssna! Han pratar på charmigt töntig skånska om viktigpett-ing. Besserwissar och herregud så kul!

Och lyssna på Jason Mraz senaste album ”YES”. Bara gör det. Sådär i bakgrunden, eller i lurarna på väg till jobbet. Eller när du äter middag med vänner eller, lyssna riktigt jäkla ordentligt när du är ute och promenerar längs vattenbrynet. Stämning. Nästan bäst.

Sämst denna vecka är att jag har massa ägg och pålägg kvar i kylskåpet som jag inte hinner äta upp innan jag försvinner från detta kök på ett tag. Jag hatar att kasta mat.

 

Kommentera

