SOMMARLOV

Det är en galet konstig känsla. Jag har sommarlov! Jag har genomfört ett helt år på journalistutbildningen. Jag har lämnat in sista tentan för terminen. Imorgon ska vi fira det hela med klassen och i augusti åker jag till New york med Lova. Ja, ni läste rätt.

I AUGUSTI ÅKER VI TILL NEW YORK!!

Jag kan inte riktigt förstå. Jag kan inte riktigt fatta. Jag har inte haft sommarlov på evigheter. Och när jag haft sommarlov har jag jobbat precis hela tiden. Men denna sommaren kommer kombineras hur bra som helst med lite här, lite där, jobb och en drömresa. Vi har, ända sedan vi var i New York sist varit säkra på att vi ska återkomma. Vi har sparat, vi har drömt och planerat. Nu visade sig alla pusselbitar falla på plats, så vi drar. Jag studsar och jag fnittrar. Jag längtar.

”Skolavslutningskläderna” är köpta. Jag kommer äta glass och vi ska fira av den här terminen tillsammans imorgon. Det ska bli så fint. Jag tror jag börjar med att inte ställa klockan!

 

IMG_1338 IMG_1353 IMG_1390
IMG_1535 IMG_1668

Kommentera

