Nästan Bäst

Jag vet inte om det var att chokladdoppen var slut hos Otto i Åhus. Att det givna glassbesöket fick ske utan den stelnade chokladen på toppen…Om det var veckans sämsta, måste jag säga att jag haft en oförskämt bra vecka. Jag andades bara djupt och gick vidare..

Att få sitta på solterrassen med Alexander och dricka champagne i gassande sol. Att få fixa håret hos Lova med tillhörande chips och prat. Att få träffa gänget hos Mie och sedan ha en fin utekväll med smygfoto på B-kändisar och en nästan obligatorisk toalettbild. För att sedan mitt i natten stanna till på Fantasi när Alexander tillverkar påsktårtor. Att ha följe hem och stanna i korsningen och kramas och få skrattanfall. Jag och Lova. Att av oklar anledning få en okänd kille att tro jag ska till Afrika och mata djur -vilket av en ännu mer oklar anledning leder till en invit. Att tacka vänligt men bestämt nej. Det, det är en bra kväll.

Ja. det är bäst helt enkelt. Det är bäst att jag får vara nära Tesse. Att jag får glida en runda på stan med Matildha. Att få vara nära familjen. Att jag får träffa släkten, då min kära far bjuder på show i Bromölla. I folkparkens tjänst. Men det, det kommer jag berätta om i ett annat inlägg…

 

Kommentera

