KRULL!


Jag har upptäckt en grej…

Prinsen i Ella den förtrollade. Ja, han har varit en av mina kärlekar sedan jag såg filmen, för väldigt, väldigt längesedan. Prins Char, så snäll, så rar. Så krullig. Hittade filmen när jag bläddrade på Netflix och fick ett litet återfall.23199_1214767556750_500_273

På senare år har jag börjat se tjusningen med vår egen verkliga prins. Carl Philip är minsann stilig. Och krullig.

cp

Adam Pålsson. Jag finner honom så fruktansvärt begåvad. Och krullig. Såg honom i Amadeus på Dramaten. Så krullig.

82167

Seth Cohen i OC har jag alltid varit lite kär i. Särskilt i tonåren, då var jag jättekär och OC var prioriterat lika högt som Samhällsprovet. Om inte högre. Uppenbarligen har jag inte kommit över honom. Krullig och rar. adam-brody-seth-cohen

Och titta så krullig och fin den här är! secondColumn

 

 

Men nej. Magnus Uggla. Tyvärr. Jag känner ingenting. Annars är det ju minst sagt ett sammanträffande.

 

Kommentera

