Bloggutmaning!

Okej. Jag har antagit en utmaning. Minst ett inlägg om dagen i 100 dagar. Jag som redan känner ett flow, hoppas och tror att det är en rimlig utmaning. Det ska i ärlighetens namn inte förändra särskilt mycket. Är ni med?

Jag skriver om allt som jag finner intressant, roligt, galet, spännande. Jag skriver om det jag tänker, gör, känner eller drömmer. Jag skriver när jag sjunger, när jag dansar, när jag läser, när jag ser eller när jag hör. När jag smakar och när jag upplever.

blogg100-logotype

http://bisonblog.se/blogg100/

Kommentera

