Snyggt Bruno!

Jag kan inte riktigt förlåta mig själv för att jag inte var i Globen den där söndagen i oktober då Bruno Mars var där. Det kan ha varit mitt livs sämsta beslut, eller brist på beslut. För jag kollade upp biljetter, det gjorde jag. Men någonstans mellan idé och action hände ingenting. Fan.

Jag är fruktansvärt svag för sköndansande mörkhyade män i guldkavaj, som är så avslappnat synkade och lyfter grymma låtar till perfektion. De har det i blodet. De föds med ett gung jag är sjukt avundsjuk på. Det går inte att ta på, även om jag skulle vilja.. Dessa genomtänkta, koreograferade, snygga nummer som Bruno Mars levererar gör mig knäsvag.

Här. I Pausen på Superbowl .

Kommentera

