Tillbaka till verkligheten.

Om än det är svårt och går något trögt, försöker jag ta mig tillbaka till verkligheten. Den där julledigheten blev i år tydligare än någonsin. Jag släppte allt och ska nu försöka hitta tillbaka till… allt.

Men nu är det dags. Dags att vakna! Därför är nu ”Veckans krönika” tillbaka. Liksom ”Nästan Bäst”. Podden är tillbaka nästa vecka och dessutom ett mycket tjusigt, vuxet och utvecklande möte inplanerat på ett hippt café i stan där det ska smidas planer. Allt detta ska jag försöka kombinera med det faktum att jag är mindre än en vecka ifrån en krävande tenta. Back to work…  bokstavligt talat då jag i eftermiddag jobbar mitt första pass på Brunkans för i år..

 

Kommentera

