Besök

Fan och skit och allt däremellan. Förlåt. Men Martin Schibbye skulle komma och prata för oss imorgon, men det är inställt. Och jag som redan har skrutit om det för allt och alla.. snopet..

Vilken tur att mina kära vänner Tesse och Matildha kommer hit imorgon i alla fall. Det är faktiskt i Shibbye-klass. Det är faktiskt fantastiskt.

Igår blev det vinkväll på Ljunggrens på Götgatan med Hanna och Amanda och vi kunde prata av oss om allt och lite till. Jättemysigt. Jag tog ett glas vitt och ett glas rött.. lite av varje har nog alltid varit mitt motto. Och idag tog jag en frukost med Emilia. Emilia som var i samma Bjärnums-bubbla som jag, musikal-bubblan. Så fint att få lite tid tillsammans när hon är i Stockholm och hälsar på.

Sedan var det föreläsning, filmvisning och hemtentan presenterades. Nu vet jag vad jag ska syssla med i ett par veckor framåt. Kommer säkert bryta ihop, få panik och känna mig värdelös, men för stunden känns det bra. Jag joppas och tror det kan bli intressant!

Så kan livet se ut, en onsdag, en torsdag. Har en del projekt på gång. Har en hel del roligheter inplanerade och jag inser att den här hösten rusar på i ett rasande tempo, samtidigt som jag inte upplevt ett sådant lugn på länge. Helgen ska alltså spenderas med mina bästa vänner. Det kan inte bli annat än perfekt.

Photo 2013-10-16 20 53 22

Kommentera

